0

Det här med konserter, alltså.

De säger att träning och motion är energigivande och hälsosamt, men efter gårkvällens rumpskakarträningspass till konsert kombinerat med det faktum att jag ägnat ungefär 97% av min dag åt att utveckla ett avslappnat förhållningssätt till att min värkande små lemmar vägrar lyda mina order är jag övertygad om att exercis inte är någonting annat än ett påhitt av självaste Hin Håle. 
På en helt annan note fick jag idag nys om att Backstreet Boys spelar i Stockholm nästa torsdag och på ämnet följer två helt befogade frågor: 1) "HUR KAN JAG ENS HA MISSAT DET HERREGUD HERREGUD HERREGUD DET ÄR JU INTE KLOOOOKT!", och 2) "Vill någon följa med?". 510kr kostar det och biljetterna är tydligen inte slutsålda (HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT?) än. BSB kanske inte bjuppar på lika mycket dans som Jason Derulo gjorde igår, men med tanke på nyss nämnda träningsvärk är det knappast ett problem i min värld. 
 

Kommentera här: